Købsbetingelser

Her kan du læse mere om vores købsbetingelser for entré i Ishøj Svømmehal.

Særligt vedr. enkeltbilletter for entré:

Enkeltbillet købes i receptionen, og er kun gyldig den pågældende købsdag. Enkeltbillet købt i webshop er gyldig på hele brugsdagen, men disse enkeltbilletter har dog en påtrykt udløbsdato.

Entrékøb tages ikke retur og kan ikke refunderes.

Ingen refundering ved ferie, sygdom, lukkedage og driftstop.

Særligt vedr. familiebilletter for entré:

Købes i receptionen, og er kun gyldig den pågældende købsdag. Der kan kun købes til fremmødte personer.

Entrékøb tages ikke retur og kan ikke refunderes.

Ingen refundering ved ferie, sygdom, lukkedage og driftstop.

Særligt vedr. 10-turskort for entré:
Hvert klip på kortet giver adgang for et besøg for én person indenfor 12 måneder efter købsdatoen. 10-turskortet er personligt. Købet kræver allerede købt armbånd.

Efter udløbsdatoen tages ubrugte ture ikke retur, og kan ikke forlænges.

Ingen refundering ved ferie, sygdom, lukkedage og driftstop.

Særligt vedr. periode entré (1-, 3-, 6- eller 12-måneders entre periode):

Købet kræver allerede købt armbånd. Entréperioder er personligt.

Entréperioder tages ikke retur og kan ikke refunderes. Entréperioder kan ikke forlænges.

Ingen refundering ved ferie, sygdom, lukkedage og driftstop.

Særligt vedr. varekøb (produkter)

Ishøj Svømmehal ombytter ikke købte varer til penge. Ishøj Svømmehal ombytter dog til en anden eller tilsvarende vare, hvis købet er gjort inden for de seneste 30 dage og kvittering kan fremvises. Ydermere kræves det at emballagen er ubrudt, og at varen er som ny.

Særligt vedr. personoplysninger (autoanonymisering)

Ved 2 måneders inaktivitet og efter udløb af gyldighed for evt. køb, slettes dine brugeroplysninger ifølge reglerne om persondata.

Øvrige generelle betingelser:

Køb af entré i Ishøj Svømmehal mod forevisning af sundhedskortet, tages ikke retur, kan ikke forlænges eller refunderes. Kunden anerkender ved køb, at rettigheder og forpligtelser, især ved bestilling af billetter og/eller ved brug af andre tjenester, der tilbydes svømmehallens online booking, eller ved vores reception, udelukkende består mellem Ishøj Svømmehal og kunden. For reklamationer og krav af enhver art i forbindelse med arrangementer, skal kunden kontakte Ishøj Svømmehal direkte. Billetter kontrolleres elektronisk ved adgang til faciliteterne. Vi forbeholder os ret til at kontrollere gyldighed og om billetindehaveren er den oprindelige køber. Billetter/armbånd skal beskyttes mod fugt, magneter, snavs, mekaniske eller optiske skader samt andre skader. QR-koden skal være maskinlæsbar – husk tilstrækkeligt med lys på en mobilskærm. Beskadigede billetter erstattes ikke. Kopiering, ændring eller manipulation med billetter osv. er ikke tilladt. Billetter, der er manipuleret på denne eller anden måde, er ikke gyldige og opfattes som dokumentfalsk. Billetter, der er købt via uautoriseret videresalg, mister deres gyldighed. I tilfælde af mistanke forbeholdes retten til at blokere pågældende billetter uden refusion. Billetten skal opbevares indtil afslutningen af ​​besøget i faciliteterne og skal præsenteres på anmodning. Instruktionerne fra personalet skal følges. I tilfælde af overtrædelse af ordensregler, personalets påbud eller ved bortvisning ydes ingen erstatning. I tilfælde af akutte påkrævede ændringer i faciliteterne eller ved helt eller delvis lukning af faciliteter er refusion udelukket. Førtidspensionister skal medbringe herom.

Ishøj Svømmehal har ikke mulighed for at veksle, grundet lav kassebeholdning.

Der tages forbehold for aflyste hold
Vi tager forbehold for trykfejl.